Publicerat 2012-01-07 23:59:42 i Dagbok

Gmx gästbloggar!

Hej alla glada där ute!
Gustav här, eller Gmx som jag också kallas! För er som inte vet så är jag en 20årig kille från Stockholm som sysslar med musik. Jag är artist/producent och sjunger själv mest svensk pop/rnb med producerar även mycket house musik!

Askul att jag fick äran att gästblogga på denna bloggen ikväll då jag inte gjort särskilt mycket under kvällen. Mest bara suttit.. så detta gav mig i alla fall en sysselsättning :) Imorgon ska jag fixa lite med nya låtar som snart ska ut. Längtar redan efter att få släppa nytt material, men det är också nervöst.. Mina låtar är ändå något Jag gjort.. och när folk ska kritisera det blir det alltid lite nervöst.. hehe. Men det är väll sådant man får ta som artist antar ja :)

För er som inte hört mig kan höra mig här, och glöm inte att tanka ned Gmx appen gratis om du är ett riktigt fan!! :D
Ha det bäst, Gustav <3
http://GmxMusic.se

(Jag finns också på Spotify)




Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0