Publicerat 2012-05-02 22:48:28 i Dagbok

Du har power, du har stil, boy du gör mig knäsvag

Idag så har jag varit på skolan jättetråkigt! första hade vi geografi och då skulle vi skriva ut 48 olika länder och deras huvudstäder. sen så hade vi svenska och efter de va de idrott, fotboll, vårat lag måste varit så grymma! vi hade öppet mål hela tiden och alla stod stilla, förutom motståndarlaget som sköt mål hela tiden. sen vare lunch, n jävla pasta med pizza sås, inte alls gott. efter de hade jag pianolektion medans de andra hade matte, och sen hade vi hk i mörsil, gifflar gjorde vi dääär. sen slutade jag, och då stannade Ida här en stund, sen följde jag henne en bit hem, sen så har jag bara legat i sängen hela dagen. heeeerååå

'Älska dom häääraaa <3

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0