Publicerat 2012-04-08 13:26:00 i Dagbok

Jon Olsson Invitational twothousandandtwelwe

Ett vanligt tråkigt, Hej!

Igår var jag på Jon Olsson Invitational, En Big air tävling med massa kända jibbare.
Var där med My och Kristine, My åkte hem runt nio och jag och Kristine va fast där till halv 1..

Innan vi gick på Joi så satt jag och Kristine på Holiday Club och då kom en random dude och sa att hon hade snygg keps (min keps ;).
Vi skrattade bara åt det och tänkte inte så mycket mer på de.
sen när vi kom till Joi fick vi veta att de va Luke van Valin som sa att kepsen va snygg!
Luke är en av världens mest kända skidåkare och speaker.





Bilder från hemsidan.










Lägger upp en film senare!

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0