Publicerat 2012-04-24 18:17:19 i Dagbok

Ärligt talat, jag önskar du var här istället.

Min jacka kom idag, wiho!
Men måste städa rummet innan jag får den, och eftersom att jag är så himla seg så lär det aldrig hända!

Men iallafall, idag var det skola, standard dåra ungefär så egentligen inget jag behövde skriva, och imorgon är det skola, och i över morgon och sen dagen efter de, men sedan på lördag så är det dansträning, och sen på söndag är det Lovestory - Musik och dansshow, kommer till att bli grymt!

Menu ska jag äta och sen så ska jag förhoppningsvis städa, så byye.
Slänger in en bild på jackan innan jag går också.





Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0