Publicerat 2011-09-01 16:18:53 i Dagbok

I ett mörker, en stjärna lyser. På en stig en flicka går.

Tack för allt du gjort för mig, eller inte.
Trodde att du verkligen var en som man kunde lita på, de sägs ju att man ska lita på dom närmsta?
Men tror inte på de längre.
Du tror säkert att det här är det bästa för alla oss i familjen, men så e det fan inte.
Allt är bara en ren jävla lögn, skapad av dig.
Om det går åt helvete nu, kommer jag aldrig förlåta dig, För mitt liv, mitt allt finns här.

Vill egentligen bara gråta när jag tänker på det, som sist det hände.
Också en ren jävla lögn, jag har det bra här, det har jag.
Tro vad fan du vill, men jag vet vad som är sant, de är ju trots allt mitt hem, inte ditt, right?
Så sluta upp med de här, ta tillbax allt du sagt. e de verkligen så här du vill ha det?
För om det blir som du vill, kommer jag radera dig ur mitt liv, alla minnen, bilder & stunder allt.
Vill inte ens veta av dig då.

Hur fan kan du ens människa?
Du vet vem fan du är.

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0