Publicerat 2011-11-22 19:41:22 i Dagbok

Ida Söderholm ♥ Tea Dahlström ♥ Alice Magnusson

Jag älskar er tre mer än någonting annat, Ni är som mina egan 3 speciella systrar,
Ni vet att man brukar säga att änglar ska leva i himmelen? 
Jag vet inte om jag tror riktigt på de, för mina 3 lever här, På jorden, med mig.
Visst, Vänner är som blomblad, de försvinner en efter en.
Men inte ni.
Ni är vänner som jag aldrig kan glömma, Vart ni än är så vet ni att jag älskar er.
Utan er tre är jag värdelös.
Jag kommer aldrig någonsin låta något hända er, för jag älskar er mer än vad ni tror.
Sanna vänner som er finns alltid kvar, i hjärtat.

Jag älskar er, Glöm aldrig det.




Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0