Publicerat 2011-05-16 21:52:10 i Dagbok

Sv; Frågestund

1. varför är du så fin?
Jaadu Tea, Sluta ljug :)

2. varför är du en snel-hest?
För att du är en dum hest :(

3. varför har du en så fin blogg?
Jag tycker inte den e fin, Men asså.
Jag har nåra års kunskap a photoshop och det ger färdighet (:

4. varför e du så bra på att redigera i ps?
Några års kunskap i programmet.

5. favorit skidåkare?
Alex schlopy, Vem annars?!

6. om ditt hus brann och du hade chans att ta med dej 2 saker, vad skulle det vara?
Datan och mobilen !

7. om du fick 1 miljon vad är det första du skulle köpa då?
Kläder.

8. Vilket märke på dina skidor?
Vox

9.Favorit häst?:)
Ärligt ? Tamlin, För jag trivs super med honom, Och jag litar på honom till 100 % !
Och helt seriöst? Jag är galopprädd, Har alltid varit, Men på han känner jag mig trygg, Så aa.
Han har jag faktiskt suttit på i galopp, Jag älskar honom ..


10.Varför gillar du skidor helt plötslit?
Har jag gjort länge, Bara ingen som vetat om de (:

11. Vad finns i din sminkväska ?
Parfym, Mascara, Eyeliner, Foundation och ev puder.

12. Första häst du red ?
En vit, På järpen marknaden en gång i tiden (:

13. Vad ska du göra i sommar ?
Vara med kompisar, Åka bort, massa (:


14. Favorit choklad ?
Mmmm .. Marabou :D!

15. Om du fick åka till en öde ö vem skulle du ta med dej ?
Victoria.G !

16. Kan du slå Isabell ?
Nej, För hon har inte gjort mej något :o?

17. Fast du behöver inte göra 6:an om du vill :5
Konstig fråga de där Mikaela ;o

18.vad driver dig att blogga?

Jag vet inte (:


Kommentarer
Postat av: ida

kan du hjälpa mig fixa en blogg design :D <3

2011-05-19 @ 23:23:33
URL: http://whoida.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0