Publicerat 2011-05-22 20:15:18 i Dagbok

Jag älskar hela dej!

sara Gustafsson, Du är som en syster för mig, Jag älskar dej!
Du finns alltid dr för mej, vad det än är, Jag kommer aldrig att glömma dej.
Utan dej är jag ingenting.

Jag är glad att jag känner dej, och önskade att mer personer kunde se det jag ser i dej,
Jag förstår bara inte varför?
Du är underbarast, finast, snällast.
Ändå har vissa inte förstått det?
Jag hatar det, men de kanske förblir så?
Jag finns iallafall här för dejj, Jag klarar mig inte utan dej.
2008 var det bästa året någonsin, Året jag träffade dejj.
Snart 3 år tsm.

Du klarar allt och jag vet det, Vad som helst när som helst!

Jag och King älskar dej, Glöm aldrig det !










Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0