Publicerat 2011-05-18 21:14:27 i Dagbok

21 Maj.

Det sägs ju att jorden ska gå under nu på Lördag, Alltså den 21 maj.
Jag vet inte vad jag ska tro?
Men iaf, Kolla här.

  • Om nu jorden ska gå under, Varför säger dom det en vecka innan?
  • Hela Jorden kan ju inte ha jordbävning samtidigt?, Jag menar, Här har det ju inte varit jordbävning på åratal?
  • Det har ju med kristendom att göra, Med andarna osv, tänk på det om du inte är kristen.
  • Det har ju med att göra (har lilla jag läst) att det är prick 7000 år sedan på Lördag som gud sa att vi fick 7000 år på oss att leva.
  • Om det nu händer, Hur kan vi va säker på att det är jordens undergång? De kan ju va typ värsta lilla jordbävningen i 2 sek.
  • Hur kommer det sig att dom upptäckt det först nu?, Det finns ju många som studerar bibeln och inte märkt det?
  • Bibeln är ju som alla andra böcker, Författade. De e ju som om att jag tror att de ska komma en brinnande komet år 2100 för att det står det i min bok?
  • En sak till, HUR FAN KAN MAYAINDIANERNA HA SETT FEL I SIN EGEN JÄVLA KALENDER?!OCH VEM FAN SA ATT VI FÖLJER JUST DERAS JÄVLA KALENDER ?!

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0