Publicerat 2011-03-05 10:16:40 i Dagbok

Svar på Frågestunden.

1. är du bajsnödig :)?
Nej .. ?


2. vågar du säga för hela din blgg vem du gillar :)?
Ja, En kille.

3. vem e din bästa väään (aa)?
Mikaela .

4. tkr du att jag är ett dissbarn :D?!
aa .

5. kollar du på MTV?
Jao

6. favvo program på tv?
The Hills, Teen mom, Made, Brooke knows best, Ghost whisperer osv

7. hur många kanaler har du på din tv?
Mååånga

8. vad finns i din nesesäär ? (stav)
Kan visa sen . Den är ju fan lika stor som en handväska.

9. favvo läsk?
Dr.pepper

10. favvo mat ? :)
Olika sallader.
11.Vart laddar du ner dina penslar ?
Deviantart.com

12.Kan du göra en Photoshop turial typ med the basic ?

Japp

13.hur gammal e du .
11, Snart 12. Men ålder är en siffra you know.

14.Varför och hur började du rida?`:)
Jag tyckte hästar var söt och roliga, hahaha. Jag började på ridskola sen tog jag privat lektioner för att senare som nu ha medryttarhästar.

15. Varför började du blogga?
Såg väll typ Kissies blogg och ville bli lika känd som henne, hahaha.

16. Är du kär?
Ja, Tyvärr .

17. Favoritaffär?
VeroModa&Junkyard

18. Hur länge har du bloggat?
Sen jag var 8-9

19. Vad tycker du om min blogg? :D
Den äger gmn :D

20. Varför gillar du inte Justin Bieber?
Han ser ut som en bög, Sjunger som en tjej och hans låtar är urkassa.
21.hur många läsare har du dagligen? :D
Ja det med 1000 besökare var bara ett skämt, men ingen fatta de tyyp ? Det roliga är att
två tjejer på bloggen gavlesbrudar.blogg.se snodde bilden och ljög för sina läsare.
Men 100 - 200 .

22.Visst älskar du Nicole jätte mycket? :)
Jaa .

23.Är jag dum? :D

NOOOO, Mcbabba in my heart <3

24.Vad gör du just NU? x'3
Svarar på frågor x)?


25.Vilken system kamera vill du ha :D?
Canon EOS 1000D


Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0