Publicerat 2011-03-09 14:39:11 i Dagbok

Skoooteeer .

Hahahahahahah, !

Har ju glömmt att säga vad jag gjort idag :3
Men iaf !
Imorse vaknade jag (logiskt) sen käkade vi frukost, klädde på oss, startade skotern och körde ner mot tallöra.
Farfar körde.
Sen kollade vi hålen (I isen, Vi hade satt krok, typ som sätta när fast det är en krok ist.)
Vi har ju haft krokarna i sen i måndags, och igår fick vi två öringar, fina. I samma hål, hahah !
Och idag hade vi fått en fin öring igen : D !
I samma hål, hahahha !
Och alla var hyfsat stora ; )
Sen körde jag hem.
Lillebror trodde han skulle döö , hahahhah .
Han har klagat mycket på att jag kör segt så nu dom dagarna vi vart här har jag dragit på som faan, mycke roligare kan jag säga ;)
Sen när vi kom tillbaks fikade vi och efter de tog vi en promenad, SÅG FÄRSKA ÄLGSPÅR, hahahhahaah !
Så vi gick nån kilometer.
sen efter de såå. SATT JAG MIG VID DATAN !
Hahahhah.

byye !

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0