Publicerat 2011-03-18 19:02:24 i Dagbok

kommentar .

anonym om Min feta önskelista 2011 .:
du åker inte ens skidor så vfr sejer du att du vill ha en slalom hjälm va dig själv-.-


Sv : Hej Linn ..
Jo jag åker slalom, vad vet du om de ?
jag är mig själv så gott de går,
tack för den grymmt irriterande kommentaren .
och du, måste det betyda att jag inte åker slalom för att jag nt va med på skolan -.-?

sv från andra bloggare :
TILL ANONYM:

Stick .. Kanske Jennie åker skidor, meen du årkar inte bry dig, så kanske du inte vetdet ? Kanske du bryr dig JUST när Jennie säger nåt du inte gör ! Fega jävel ..
Jennie åker skidor, men hon har inte en riktig hjälm och önskar sig det. Får hon inte göra det eller ? :-)
Jo , det får hon.

Men omg Linn man fattar att de e du !


Kommentarer
Postat av: alice

men va fan?! det stavas SÄGER !! inte sejer. hahahha <3

love u.

2011-03-18 @ 19:59:43
URL: http://alicemagnusson.blogg.se/
Postat av: anonym

jag är för fan inte linn!! sluta asså du kan inte liksom anklaga henne och sluta skriv vilka du tror för des utom dom kanske inte vill bli seda

2011-03-19 @ 12:20:56
Postat av: myy

gud vilken tönt som kommenterar anonymt! Så jävla lågt! Och som desutom inte kan stava !:D hahaha!

(jag vet vem de e jenniie)



löveyaa <3

2011-03-20 @ 16:34:53
URL: http://myyllindblom.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0