Publicerat 2011-03-30 21:09:26 i Dagbok

Har ju glömt så, tar igen.

Dag 04 – Det här åt jag i dag
Lunch (typ 5 små bitar potatis), Youghurt, Middag :)

Dag 05
– Vad är kärlek?
Kärlek är en sak som sårar jävligt hårt, iaf i mitt fall.
Jag älskar honom så jävla mycket och skulle göra vad som helst för honom ..

Dag 06
– Min dag
Min dag börjar med att rota igenom garderoben sen sminka mig, sen sticker jag till skolan, sen efter de är jag med nån kompis/kompisar eller så sitter jag vid datan och lyssnar på musik efter det lägger jag mig :)

Dag 07
– Min bästa vän
Har ingen, Vågar inte lita för mycket på någon längre  ..
Men måste jag välja så kommer Marit alltd betyda mycket för mig ..

Dag 08
– Ett ögonblick
Menar ni ett bra ögonblick så är det dom gånger då jag kollar den jag gillar i ögonen :')

Dag 09 – Min tro
tro :s?

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0