Publicerat 2011-03-12 10:24:25 i Dagbok

Fragile

Hej !

Såg fragile igår med Linda, den var asbra :)
5 stjärnor, hahahah !
Här är info om filmen, (Snott från lindas blogg)

Det handlar om ett barnsjukhus , det är en kille som på ett konstigt vis bryter sitt ben, så en som heter susan och en annan kille som jag inte minns vad han hette ska röntka hans ben, och på fösta bilden som titta på så hade han en fraktur, sen tre minuter efter tog dom en till bild, då hade han två frakturer.
Men han viste inte vad som hänt.
Susan blir livrädd och flyr från sjukhuset, så istället anställer dom en ny sjuksköterska som heter Amy.
Hon blir fest vid ett barn som heter Maggie som sätt underliga saker.
En tjej som heter Charlott den " Mekaniska flickan "
40 år efter att "Charlott" dött börjar de merkliga sakerna hända.
barner bor på våning ett, men Amy undrar varför dom inte bor på våning två.
för i hissen ska det finnas en knapp till våning två, med det går inte att komma upp dit.
Och så småningom i filmen så får ni erat svar på varför det inte går att komma upp dig och varför barnen inte bor där.
Mer tänker jag inte berätta för då kommer jag avslöja hela filmen ^^
Men det är VERKLIGEN en film jag rekomenderar er att se!


Kommentarer
Postat av: alice

men de är ju EXAKT som filmen som heter: från andra sidan?! :o

2011-03-12 @ 18:30:08
URL: http://alicemagnusson.blogg.se/
Postat av: myy

Den heter ju : från andra sidan ?:o

2011-03-13 @ 21:01:38
URL: http://myyllindblom.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0