Publicerat 2011-03-05 18:33:36 i Dagbok

Fly away .

Jag är så jävla rädd, rädd att förlora allt jag har.
och allt jag har, det är inte mycket.
att tre små ord kan såra så mycket.
Du har förendrats är allt ni säger,
allt ni har att komma med.
Men jag har valt att vara den jag är.
och jag är mig själv så mycket det går.
men det är inte alltid lätt.
Vart finns alla när man behöver dom som mest ?
Plötsligt bara sådär duger jag inte.
Men vad är det jag gjort er ?
Jag älskade ju er.
Osså säger ni en sån sak.
Det sårar så jävla mycket.
Ett hjärta är ömtåligt, inte gjort av stål. Så om du sårar det, Såra inte så hårt.
tänk på det.
För det stämmer så jävla mycket.
Vilka kan jag egentligen lita på ?

Kommentarer
Postat av: Mikaela Myrhee

<3 Mej kan du lita på <3

2011-03-05 @ 18:39:06
URL: http://mylifeasmickis.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0