Publicerat 2011-03-21 18:31:19 i Dagbok

Dag 01 – Presentera mig själv

Vart börjar man?

Föddes runt kl 05:00 på morgonen den 11 April. Året var 1999. 

Jag hade då en syster och en bror. Ett år efter att jag fötts fick jag en lillebror. Och lite senare två små systrar. Idag är min storasyster runt 20-22 år, Min storebror är 18. Min lillebror är 10. och små systrarna är 6 och 3-4 haha. När jag föddes bodde vi på ett ''lant ställe'' som vi flyttade ifrån inom kort. Efterde bode vi i en

Hur är jag som person? (Detta låter som ett personligt brev.. Men uppgiften är ju att presentera mig själv)

Jag tror vännerna skulle beskriva mig som kaxig (hahhaah), snäll, blyg (inte så värst mycket) och mycket andra saker typ, hahah gud va tråkigt de här e.Jag tror att jag är ganska bra på att dra igång saker och som sagt, komma med idéer. En nackdel är dock att jag är dålig på att slutföra idéerna. Men eftersom jag vet att jag har den förmågan så får jag jobba på den biten.

Jag är väldigt familjär. Mina föräldrar betyder otroligt mycket för mig och vi spenderar mycket tid tillsammans. Jag har dock även ett behov av att vara ensam och bara ”vara”. Läsa, sitta vid datorn, greja med saker hemma.

5 udda saker om mig:

(en viss person brukar mobba mig att jag inte är normal, men vad är ”normalt”? ;)

- Jag har behov av att knäcka mina handleder så dom går nog av snart, hahaha.

- Jag kallarfolk för idioter ber dom hålla käften osv när jag sover, Inte så udda kanske men ajja.

- Jag tar ca 200 bilder innan jag blir nöjd med en.

- Jag diggar Timoteij (vilket många mobbar mig för) .

- Kallades ''Lisen'' när jag var mindre för att dom flesta mobilerna inte kunde stava till Jennielee.

 

Frågor på detta? ;)


Kommentarer
Postat av: moster malin

fast Lisen var väl mer ett smeknamn, typ som jennie är?

2011-03-22 @ 17:02:23
URL: http://vacker.gblogg.se

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0