Publicerat 2011-06-19 00:16:41 i Dagbok

Svar på Frågestunden.

Har tråkigt, och jag vet att frågestunden inte varit länge men har fått ganska mycket frågor, så svarar nu :)!

av Victoria.

1:Vad är det galnaste du har gjort ?
Finns så mycket, Går inte att välja :)!
Eller d kanske va när hela klassen nästan gav läraren hjärtattack ;)?
hahaha

2:Vilka är din 3 bästa vänner ?
Kristine, Therese & du :)!

3:Vad vill du bli när du blir stor?
Jaadu, Jag vill bli lackerare :)!

4:Vem är den galnaste du träffat?
Marit, Helt klart!

5:Vem är bäst på skolan ?
Jag föfan :D!


Av Marina.

6.Hur ser ditt drömjobb ut?
Går inte att förklara, Mina drömmar e så awesume, höhöhö :D!


Av Kristine.

7.varför bloggar du ?
De är som ett tidsfördriv, Och jag älskaar webbdesign :)

8.vad var'e som fick dig till at börja blogga?
Kissie!

9.favvo låt ?
Elov&Beny - Eurotrip

10.favvo film ?
Dear John <3

11.favvo serie ?
Missing persons unit.

12.vilka bloggar läser du fast?
Kandylandy, Alva Happe och Hofosho!

13.vad ska du i sommar ?
Jag ska antagligen va med massa vänner, gå på  dance camp om två veckor, åka på semester och aa. vi får se :D!

14.Hur gammal va du när du skaffa din första blogg?
9 år. och den bloggen hittar ni här.

15.hur gammal va du när du fick din första mobil?
Vet inte :S

16.Vad tycker du om mig?
Du är en otroligt söt och trevlig person, som även är min kusiiin (a).

17.bästa ''memory'' har du med mig ?
Helt klart efter Joi (och på Joi) När vi fick gratis redbull och sen åt vi kebab osv. Hahah och efter d va vi ivrig som fan!

18.hur många gånger har du färgat håret?
3 gånger.

19.hur gammal va du när du börja med smink?
Jag gick i trean. 9-10 år.

20.vad är det mest pinsamma du har gjort i hela ditt liv?
Vet inte, finns mycket x)



Av Pärlan.

21.vilken är din favorit mat ? XD hade tyyp nt ngt att fråga

Olika sallader, helt klart!



Av Emma.

22. vad ska du gøra i sommar?
Va med vänner, Åka på dance camå, semester osv :)

23. hatar du mig?
Nej, Men ska jag va ärlig så gillade jag dig inte förut :(

24. har du nån kille, isf vem?
Nobody :D

25. hur ska din drømkille se ut?
Ömg, ehm. Brunt hår, mörk blåa ögon. kör lite sin egenstil osv :D!






Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0