Publicerat 2011-06-02 11:13:20 i Dagbok

Skitsnack.

I min situation finns det mycket att göra.
Fixa alla rykten och sluta att förstöra.
förstöra för mig själv, och sluta trakasera .
när ska den här skiten få ett slut?
när ska ni fatta att sanningen måste ut?
ni tror att jag bryr mig om ert prat och erat jävla skitsnack.
Saker ni säger blir andras problem.
sluta lägga tid på att snacka, ingen ens tror på er, när ska ni fatta?
skitsnack de dödar och har gjort i alla år.
ska vi se vem som verkligen har rätt eller fel?
allt som jag verkligen gjorde för dejj, är det här verkligen den tanken du ger mig?
väx upp, sluta snacka och sluta med allt.
herregud? tror du det här är ballt?

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0