Publicerat 2011-06-24 22:28:20 i Dagbok

Innis ♥

Igår och idag har jag varit med min lilla innis, hihi ((:
Vi har inte gjort något speciellt? varit på byyn och träffat folk :)
Och det här var nog den bästa midsommarn någonsin, vill ni veta varför?
jo för jag fick fira den med självaste Ineta Stanaityte!

Just nu gör vi inte så mycket, lyssnar på musik och innis sitter och tar kort i min sääng :)
Vi ska väl snart ut på en liten promenad, i det tysta, lugna, as roliga (not) Järpen ..

Innis har ju faktiskt varit och fotat modellbilder, tänker ladda upp några av dom här ((:








Vet ni är avundsjuka på henne, men de e lugnt! ni kommer kanske också hitta en sån underbar person som jag gjort :)

Kommentarer
Postat av: jeanette jönsson

passa så att det inte är något annat hon vill ha.

det kommer fram förr lr senare..

2011-06-25 @ 12:21:59
URL: http://jeanettejonssons.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0