Publicerat 2011-06-18 21:58:02 i Dagbok

ELOV & BENY - EUROTRIP LYSSNAA :D!

vem - är i rummet med dig: ingen, tyvär.
vem - tänker du på nu: Elov
vem - pratade du senast i telefon med: Mamma
vems - hus var du senast i: hehe mitt egna?
vem - är din favoritsläkting: alla är lika underbara och tokiga.
vem - i din skola går dig mest på nerverna: många människor ;')

var - går du i skolan: Racklöfska
var - är din mobiltelefon: På sängen
var - är din mamma: i köket.
var - sover du: Brukar sova i min säng ..?
var - handlar du mest: Vero Moda, coop, ica, Q8 och kicks :D
var - fick du tag i tröjan du har på dej: HM
var - åkte du senast bil: igår
var - i ditt rum är du: i ett hörn

vad - åt du senast: godis
vad - drack du senast: Sockerdricka
vad - är det för färg på dina byxor: svart
vad - är den närmaste saken som är blå: mitt täcke
vad - har du på fötterna: ingenting
vad - är din favorit färg: ljusblå
vad - för film såg du senast: Barbie i svansjön :D HAHAHAHAHAHAHAHAHHHA
vad - hör du just nu: Mig själv skriva på datorn. 


har du- sovit i en annan säng:
hahah näääääääää,, men jo?
har du- målat om ditt rum: nej, tapeter vettu!
har du- dansat framför en spegel: VARJE dag
har du- fått hicka: -,-
har du- stulit pengar från en kompis: nej.
har du- hoppat in i en bil med folk du just träffat: Är du dum?
har du- varit i slagsmål: Njaaa, eller jo. 
har du- smugit ur ditt hus: ja

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0