Publicerat 2011-07-24 09:13:03 i Dagbok

Nu styr jag!

Hejsan alla jennies bloggläsare!
Eftersom att Jennie ska på semester så ska jag gästblogga åt henne :)

Jag heter alltså Alice Magnusson och är 12 år. Jag bor typ i Åre och jag älskar cody simpson (som jennie) justin bieber (inte som jennie) att fota och att vara med mina vänner.

Jag har en egen blogg också, och den hittar ni HÄR. Så den ska jag också blogga på, sen så ska jag även gästblogga åt en annan kompis, så fullt upp ;) nejmen, jag ska försöka blogga så mycket jag kan och hoppas att ni kommer gilla det jag skriver! Vad vill ni se i bloggen?

Men ha det bra så länge, hörshejj<3

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0