Publicerat 2011-07-21 19:04:35 i Dagbok

Gör gratis header's åt folk.

Gör gratis header's åt folk. Orkar inte med att göra en hel stilmall gratis osv, men ni får välja om ni vill ha den som jag har så gör jag en egen header åt er på den här designen, eller bara en enkel header.

Såhär gör du;
Skriv ett mail till mig: [email protected]
Det du ska skriva i mailet, är att fylla i den här mallen:
Vill du ha min stilmall och header eller bara header?:

Ska headern vara transperant så den smälter ihop med din bakgrund eller ska det vara en färg, isåfall, vilken färg?:

V
ad ska det stå? Som jag har ''Jennie Alexius'', vill du ha ett citat där nere i hörnet, eller din email?:

På't ungefär, vad vill ha du för teckensnitt?:


Ska jag klippa ut dina bilder?:

Din email och ditt lösenord (om du inte vill sätta in den sj):


Och såklart, vad heter din blogg? :):

BIFOGA HUR MÅNGA BILDER OCH VILKA DU VILL HA/LÄNKA DOM.
Kommer länka mig själv i ett inlägg i din blogg när jag satt in din design/din header. Just so u know!

Kommentarer
Postat av: alice

sv; jaa, jätte gärna :)

måste jag skriva ett mail? kan vi inte ta det på fb eller msn ist? <3

2011-07-21 @ 20:52:32
URL: http://alicemagnusson.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0