Publicerat 2011-01-14 16:20:36 i Dagbok

..

Vem försökte jag lura, jag visste hela tiden,
har ju lärt mig att va ensam, sånt e livet,
ingenting, e som det ska längre,
rasar ner igen och blundar för det som händer.
det går aldrig bra när man satsar allt man har.
hur kan det sluta såhär,
när jag vet att det finns chanser.
skit i vad dom säger och lyssna till dej själv.
Varje gång jag ser dej blir jag alltid lika glad.
snälla ge mej chansen som du vet att jag är värd,
jag har en dröm i mitt huvud, och det slutar ej såhär,
jag ber dej om en sak men förstår om det är svårt.

nu ger jag dej tid utan att veta hur det går.
jag blev lyckligast i världen varje gång jag såg dej le.
men med dej var allt på riktigt, ingenting var fel förutom att
jag inte dög och blev sårad en del.


Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0