Publicerat 2011-01-31 14:57:11 i Dagbok

Dag 06 - Tio sanningar om mig

  1. Jag låtsas ofta att jag är glad
  2. Jag gillar en person
  3. Jag litar i stort sett nt på någon
  4. Jag stör mig på att de finns ''populära'' personer och ''o populära'' personer -.-
  5. Egentligen tycker jag att killar är sååå 2006
  6. Jag förlorade ca 5 bästavänner samtidigt, Kan till och med säga R.i.p till en av dom <3
  7. Jag hatar Justin Bieber
  8. Jag gråter Minst en gång i veckan/varanan vecka pga Kompisar
  9. Jag tycker egentligen att det är lång tråkigt att blogga
  10. Jag skulle seriöst kunna döda alla som köper likadana kläder som mig

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0