Publicerat 2011-02-28 22:43:27 i Dagbok

..

Vette fan vad jag ska skriva mer än att,
Jag älskar
dig.
Gör så jävla ont när du ignorerar mig.
Fattar väl typ varför ?
Ganska enkelt.
Dom vet att jag gillar dig = att om du pratar med mig,
Skulle dom tro att du gillar mig.
Nått i den stilen, right ?
Kan inte tro på verkligheten ibland.
Fattar ingenting.
Fattar inte ens varför man låter ''vänner'' styra över sitt eget liv.
Dom har väl fan ett eget liv att styra och ställa över ?

ajja.
Du lever ditt liv och jag lever mitt.
2 helt olika personer i en och samma jävla värld.

När jag kolla på dig förr så stog du och log,
Men nu när jag tittar på dig ser du inte mig.
Du kollar förbi som om du aldrig har känt mig.
Det sårar mig,
Spela roll vad jag gör, Du märker inte mig, Varken ser eller hör.

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0