Publicerat 2011-02-28 21:55:05 i Dagbok

Dageen.

Idag var det skola som vanligt, seegt.
hade Matte, Skriva och Idrott, Längd x)
JAG FICK BERÖM FÖR BRA HÅLLNING :O!

Efter skolan drog jag och Marit hem till mig.
Sen stack vi på coop en stund, sen kom Wille, Andreas, Lukas och Mikaela :D
Sen satt vi väl och snacka en stund.
Efter det så gick jag, Marit och mikaela hem till Marit eller ja, Halvägs så kom Andreas springandes med Mikaelas plånbok, Hahahah. Epic fail !
Sen satt vi och dryga hos Marit, Och Linda kom :D!
Så jag va Med Linda när Mikaela drog hem och marit gick och slagga.
Vi ritade typ, Byggde lego torn och aa ..
DE VA FETT NICE XD !

bye !

Kommentarer
Postat av: Mikaela Myrhee

Hahah, En massa killar sen kommer lilla jag :D Fett ku^^

2011-03-02 @ 17:19:47
URL: http://mylifeasmickis.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0