Publicerat 2011-02-01 19:14:54 i Dagbok

Dag 07 - Någon jag saknar

Hmm .. De e många jag saknar :(<3

Både hästar så som männsikor ..

Men jag saknar väl mest dom här .. Och jag har anledningar till varför ..

Tessie <'3


Hon bor allderles här bortan för mig .. Men vi träffas aldrig längre ..
Hon är väl upptagen antar jag .. Men de e synd för en gång betydde hon faktiskt allt för mig ..

Kristine <3


Hahah, Min älskade kusin :D, Som dock bor i ett annat land :(!
Men vi träffas väl ganska ofta :D <3

Roxy <3


Gumman <3 ,, Roxy är en av mina 3 fd sköt hästar ..
Som då avled på Ås Ridskola pga en benskada ,, Ajaj .. :(

Älskar dej tjejen <3 Hennes ögon var fan dom finaste jag sett .. Skulle kunna stå där i flera dagar och bara kolla på dom .. Hennes lena päls och gash allt med henne var bara så fucking perfect ..

Älskar dig,, Förevigt gumman <3

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0