Publicerat 2011-12-31 07:40:06 i Dagbok

Ida Söderholm ♥

Igår va jag med Ida i Östersund, handlade massa nya tröjor & smink osv! :)
Lägger upp bilder när jag hittar mitt minneskort, haha.
I Östersund så träffade vi Alma, Ida & Gustav.
Vi gjorde inte så mycke, Satt bara inne på donken, haha!
Efter de åkte jag och Ida hem, Va fullsmäckat på tåget så Ida fick sitt bredvid en gammal tant som glodde ut henne,
& Jag fick sitta bredvid en tjej som luktade as gott, Skulle ha frågat va hon använder för parfym, haha..
När vi kom hem så stack Ida hem & åt och jag följde med Mamma på affären, Sen kom Ida till mig igen,
Då gick vi på byn, handlade boost, chips & godis och väntade på Marit & Rickard! :)
Vi va med dom en stund sen gick vi hem,
vi har varit vaken hela natten & kollat på film & massa,
Nu sitter vi bara och lyssnar på musik & bloggaaar!
Filmerna vi såg hette ''Tro, hopp, kärlek'' och ''Return to The blue lagoon'',
Någon som sett någon av dom? :)

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0