Publicerat 2011-08-02 22:27:47 i Dagbok

hm..

Nu tänkte jag skriva lite om vad jag tror Jennie gillar och inte gillar!
hihihi, kommer säkert ha fel på en del :')
Hon gillar skidor, alltså, att åka och dom killar som åker skidor dårå ;)
Hon gillar cody simpson och hon kommer snart inse att jag passar bättre tsm med han än vad hon gör! ;)
Hon gillar bilar! :)
Hon gillar hästar, bortsätt från mig, dom är läskiga..

Hon gillar inte Justin Bieber, bara typ never say never.
Hon gillar inte spindlar (har ingen aning om hon gör de eller inte)
Hon gillar inte nya facebook chatten. vem gör de egentligen ?
Hon gillar inte fula killar.
och nu kommer jag inte på något mer! hahahha! :D
en bild på jennie och mig sen i vintras bah för att:
ahahha, älskar och saknar dej gumman!

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0