Publicerat 2011-08-28 00:43:40 i Dagbok

Norge ♥

Text & bild är lånad av Johanna.
Jag tänker på er Norge, usch, de är så hemskt, skulle skriva ett inlägg förut med de blev aldrig av. Det tog mig väldigt hårt. Jag tänder ett ljus för alla offren i Norge. Allt mitt hat går till Anders Behring Bredivik. Äckliga människa. Allt hände dagen innan min födelsedag (johannas), allt dom pratade om på radion var om norge. Mina tankar var i norge. Mina tankar är fortfarande hos våra grannar. Sverige tänker på er, vi lider med offrens familjer och vänner. Jag kan inte tänka mig in i er situation, mina tårar ville aldrig sluta rinna, så många liv som blev förstörda den 22 juli. Så mångas liv som färgades svarta. Så många ungdomar som inte ens hade börjat leva sitt liv ännu. Han skapade ett helvete, man ser de i tidningen men kommer aldrig förstå. Jag kommer i alla fall aldrig förstå, förstå mig på hur en människa kan visa så mycket hat, vara så kall, men ändå så jävla lugn. Jag äcklas av honom, jag ryser när jag hör hans namn, så fort jag ser en bild på honom så mår jag bara illa. Jag hittar inte dom rätta orden som kan visa hur jag känner. Jag är helt tom, har varit de sen den här händelsen. Men som alla andra säger, om en person kan visa så här mycket hat, tänk på hur mycket kärlek vi alla kan visa♥Min kusin hade en kompis som dog där på Utöya, Aleksander Aas Eriksen hette han.Jag tycker enormt synd om alla i hans omgivning.och kan verkligen inte sätta mig in i kristines situation.Kristine är min kusin, och hon kände Aleks.De om Aleks, skrev jag, inte Johanna.

Jag hatar dig, och de kommer verkligen ifrån hjärtat.




Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0