Publicerat 2011-08-10 21:55:45 i Dagbok

My Lindblom!

Du betyder allting för mig tjejen.
Du är en så otroligt bra vän, önskar fler var som dig.
Om du skulle försvinna så skulle mitt liv gå under.
Dom säger att skyddsänglar lever i himlen, men jag tror faktiskt att min lever här på jorden.
Och det är du.
Underbaraste, finaste, snällaste, sötaste Mysan.
Lämna mig aldrig, snälla lova mig det?
För du betyder så sjukt mycket för mig.
Utan dig är inte livet värt att leva.

Jag minns första gången vi verkligen pratade med varandra!
De var på den första sånglektionen i fyran.
Du sa att jag sjöng fint, och de värmde.
Men om jag ska erkänna så vill jag nästan börja gråta varenda gång du sjunger.
Dina ögon tindrar så himla fint & din sångröst är den vackraste jag hört.

Jag älskar dig gumman, nu och föralltid!♥



Du & jag gumman, Du & jag..



Kommentarer
Postat av: bästisen <3

jag är tårögd.

du är så underbar! kommer alltid finns vid dej när du behöver mig. stå där vid din sida & skydda dej, lämnar dej aldrig för du är bäst & de vet du!

vi2föraalltid<3

utan dej vet jag inte vad jag hade gjort!



älskardejj enormt mycke syster. kom till mig om de är nåt! lova mig de, för jag finns alltid där:')

2011-08-10 @ 22:17:20
URL: http://myyllindblom.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0