Publicerat 2011-08-01 21:16:50 i Dagbok

Lördan

Hejhej!
I lördags var jag, jesper som sagt på yran, vi träffa alma, ida och oliva också. så vi va me dom lite :)
Och så träffade jag massa från bräcke, stina, nicolina, ellen och denise, jätte kul!
plus att det va tre killar som glodde på oss as mycke! och vi börja fundera på vad dom kolla på, men sen kom ju ida på att det va för att jesper gick omkring med min adidas väska, en toffs i håret och mina solisar :P hahahha, fyyfaan.
Vi åkte extreme 6-7 gånger, så jävla kul!!!
hela helgen har varit helt jävla sjukt awesome!
och så köpte vi remmar, sen åkte vi hem vid halv 5 typ!
orkar inte ladda upp alla bilder, men som sagt så finns dom på facebook! :d
extreme ♥

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0