Publicerat 2011-08-02 21:34:51 i Dagbok

frida hela dagen! :d

förlåt förlåt förlåt för att jag inte har bloggat nånting.. förlåt läsare och jennie.


hur som helst så sov frida här inatt, de va kul! Jag typ somnade och frida satt vid datan, sen vaknad jag och då somnade typ jag och frida direkt, hahaha, jag somna till och med med kläderna på :P
sen dag har vi varit på byn, badat, ätit osv :)
hahaha, jag har shorts rand!!! efter mina shorts, såå fuult! hahaha :D
men de har varit jätte kul att va me frida, har saknat henne så himlahimla mycket! <3
sen åkte jag till stefan och hämta pengar, och så va jag hos engla och dom lite, sen åkte vi och köpte korv på shell (mums!) sen åkte jag till mamma.
hörshejj ♥
Bilder från idag och igår:

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0