Publicerat 2011-04-21 11:13:53 i Dagbok

Falsk?

Jag vet vem jag är, Och jag är inte den du tror.
Jag är falsk mot dej, okej?
För du ljuger alltid för mejj, Aldrig sagt sanningen.
Du skyller allt på mej, de är alltid bara mitt fel, För att du ska va pappas lilla flicka.
Men jag vet att de du inte säger är sant, Alla vet de.
Förjag har äkta vänner, som känner mig.
och som inte snackar skit.

Jag tänker inte bli nedtryckt av dig nå mer.
Vill aldrig ens mer se dej, eller prata med dej.
För alla gånger du fått mig må dåligt.

Kalla mej falsk du, Prata skit.
Och få alla emot mej.
Men de är exakt så en falsk vän gör!.
Du säger att jag snackar skit, men om dyu snackar skit om mej?
Är du lika falsk.

Jag står för vad jag säger och gör.
Alltid, Jag är uppväxt med de.

Men om du nu ska få alla emot mej, Tänk först.
Är det en sån människa du vill va?

En som går och snackar, får andra att må dåligt.
tror inte de va?
Men om du vill bevisa för andra att du inte är falsk.
Sluta snacka skit och börja göra någon nytta.
För så länge du gör sådär, kommer du ingen vart.


Jag försökte göra allt, men de va du som gjorde fel.
Jag trodde fel om hela dej och ditt liv.
Såklart jag vill va vänner, Men du ser ju att de inte går,
för varje gång jag ser dej river du upp gammla sår.
Du har inte sagt förlåt , så jag kan inte ta emot det .
Och all skit som jag fick ta . Du är fan inte värd det .
Vill du ha mig vid min sida får du börja med en sak .
Ge tillbaka mitt liv , för det var det som du stal .
Du har förändrats så mycket, Jag vet knappt vem du är.


Kommentarer
Postat av: Idaa ;D

Fett Fiin Teckning ;D <3


Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0