Publicerat 2010-11-11 22:34:12 i Dagbok

THERESE HAGLEITNER BRODIN !

Tänk dig en vinter utan snö och frost.
Tänk dig en höst utan löv och blåst.
Tänk dig en vår utan fåglarnas kvitter.
Tänk dig en sommar utan havets glitter.
Så känns det för mig , En dag utan dig ... !


Varje gång är som den första gång vi sågs.
Allting har förändratas .
Men du finns kvar
!

Jag kommer alltid finnas här för dej så säg bara till.
Om du behöver mej så vet du vart du hittar mej
Längst ner på livets skala där jag älskar dej
För den du är, du kom till mej som en ängel .. !

Du hjälpte mej att tro på mej själv och börja inse att du är värd
Mest I världen och du måste fatta de.
Vet du inte vad du vill så ger jag dej tid,
Ger dej tid, ger dej tankar, ger dej hela mitt liv.
Snälla tänk på mej I alla fall nån gång ibland.

Sen första dagen du satt foten i din nya skola känns det som jag är bortblåst för dig !



+



Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0