Publicerat 2010-06-03 20:14:04 i Dagbok

Ny Sommrig BloggDesign :)

Vad tycks om min ''nya'' sommriga bloggdesign ? :)


www.Kissies.se - Otroligt skrattretande blogg måste jag säga , Töntig e vad hon e ! :)

www.Fokis.se - Åh , Min Favorit Blogg , Hon skriver o så mycket intressant ! Allt från vardagsliv till resor , Man kan även hitta MYCKET coola prylar där :)

www.isabellestromberg.blogg.se - Rolig blogg att läsa , mycket kan man hitta på den bloggen :) Sen vill jag säga GRATTIS TILL STUDENTEN ISABELLE !

www.Paow.se - Vet inte riktigt vad jag ska säga , Inte VÄRLDENS roligaste blogginlägg kanske ? :)

www.Blondinbella.se - Tyck VAD ni vill , men jag tycker att den bloggen SUGER :) !

www.gaybloggen.com - ASSÅ jag kan inte förklara hur rolig den bloggen e x'D :)



Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0