Publicerat 2010-12-30 00:30:41 i Dagbok

Svar på frågor från : kristinekusiiiin

:3

- Varfőr bloggar du ? När jag var liten eller typ mindre (8-9 år ?) så såg jag en blogg , Minns inte vilken men antagligen Fokis eller Kissies ! Och d¨ville jag också ha en så jag skapade en ! Jennielees.blogg.se hette min första :3

- vem är dina bästavänner ? Hm .. Antagligen typ Marit , Jolanda , Mikaela och du :3

- favvo smink, outfit, mat och ställe ? Mitt favo smink är nog min Mascara Whig wham och Min foundation från Nivea ! Outfiten är nog ett par jeans tights , Rosa linne och min ucla (?) hoodie ! Favorit maten är nog skinksallad och stället är nog antagligen Åre eller Östersund ;) !

- hur länge har du bloggat ? 2-3 år

- din drőm resa ? Vill resa till Japan eller Turkiet ;) Spanien skulle nog inte heller sitta fel men allra helst vill jag nog till LA eller HollyWood !

- vært vil du bo och vad vill du jobba med ? Vill bo i Östersund eller Helsingborg ! Vill bli Makeup och styling artist , Frisör eller Fotograf ^^

- bästa resa ? Var nog till Göteborg/Liseberg :)

- vem e du fan av och vilka bloggar läser du ?
Alva Happe är jag ett fan av ! Annars T.I. och Fredrika Essgärde ( Essgarde på bilddagboken ) ! Läser Alvahappes blogg , Nevnarien och Hofosho OCH kandylandy xD

- vad e din drőm ? Att skaffa min egen ridskola har alltid varit nummer ett och att styla bilar ^^

- vad tänker du när jag siger ''norge'' ? Tänker på ditt hus och de där trädet som ni bor granne med som står mitt ute i ingenstans ._.

Kommentarer
Postat av: Mikaela Myrhee

<3

2010-12-30 @ 12:52:01
URL: http://mylifeasmickis.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0