Publicerat 2010-12-30 16:57:49 i Dagbok

Lite om det här året !

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Måste varit småsaker men jag har ridit Österikiska haflinger .. De har jag aldrig gjort ..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej xP

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nja. Men det var ju spc dagar i År då det var ett visst antal år sen vissa vänner gick bort ! Och då räknar jag faktiskt in hästar också !

5. Vilka länder besökte du?
Inget typ , Norge ?

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Ridlägret

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Nja , nej

8. Vad var din största framgång 2010?
Vet inte

9. Största misstaget?
Att glömma bort att le oftare.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej

11. Bästa köpet?
Hömmm, minns inte. Har köpt bara ett fåtal saker i år.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Inge spc

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att få se kärleken mellan häst och männsika var egentligen lika mäktigt som dom säker ! Riktigt fränt är de !

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Hurts - Wonderful life , Massa Sofijah låtar och Eminem - Mockingbird och Toy Soldiers

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ridit

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Kan inte sätta fingret på för jag vet inte riktigt.

18. Hur tillbringade du julen?
Var hemma och firade med mina syskon och mamsen och pappsen , släktingar osv !

19. Blev du kär i år?
Ja , heheh ..

20: hur många one night stands?
Ingen, vill inte ha...

21. Favoritprogram på TV?
How i met your mother

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja

23. Bästa boken du läste i år?
Som i en dröm

24. Största musikaliska upptäckten?
Venne

25. Något du önskade dig och fick?
Ritplatta

26. Något du önskade dig men inte fick?
Systemkamera

27. Årets bästa film?
Dear John

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
RED :D

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag hade varit oftare glad och om jag hade fått igenom mina ideer.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Så som jag kände för ?

31. Vad fick dig att må bra?
Musiken och Hästarna

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
What..?!

33. Vem saknade du?
Sara Gustafsson

34. De bästa nya människorna du träffade?
CAROLINE :D

Frågor från en annan liknande lista:
Hur har året 2010 varit för dig? - Både och

Bättre än förra året? -  Både och

Har du flyttat under 2010? - Nej

Har du kysst en främling? - Nej

Hur har din kärlek varit under 2010? - Till min familj och vänner

Har du sagt jag älskar dig till någon? -  Ja

Har någon sagt jag älskar dig till dig? -  Ja

Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Nej

Har du varit i slagsmål? - Nej, jag slåss inte?

Har du gjort någonting du ångrar? - Mja

Har du skämt ut dig? - Ja, faktiskt, har tagit vatten över huvudet på mig ett antal gånger.

Har du varit ute en hel natt? -  Nej

Har du blivit tagen av polisen? - Nej

Kommentarer
Postat av: Sara Syster

Vem kan du inte leva utan? människa då :)

2011-01-01 @ 19:51:11
URL: http://dressyrbrudarna.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0