Publicerat 2010-12-13 19:47:06 i Dagbok

-.-

Hej !
Asså , jag vill typ inte värka elak men seriöst ''the Plastic'' hur kul är det att ringa Linda och kalla henne för bimbo osv , prata skit om Marit och Mikaela bakom ryggen på dom istället för att säga det direkt till dom ?! Så j*vla omoget -.- !
Marit och Mikaela har alltid varit ärliga mot er så varför kan inte ni vara ärliga mot dom ? Bättre en sanning än tusen lögner lxm !
Sen + att ni försöker vända hela skolan mot oss ? Hah , det kommer ni btw inte lyckas med så lika bra att ni ger upp ;) !

Kommentarer
Postat av: alva

Du är snyggare, snällare och bättre än dom tre tillsammans. GO GIRL! ;)

2010-12-13 @ 21:00:20
URL: http://alvahappe.blogg.se/
Postat av: marit

Jag stör mig sjukt mycket på dom, dom vågar inte vara sig själv, bara för att dom e rädd att inte vara "populära", vi har iaf inte 10000000 kg smink på oss -.-, och går inte o säger taskiga saker om ens döda mamma, så gör man FAN inte-.-! Jag håller klart med Alva :D, du e allt bra, som dom drömmer om, o inte kan få ;)!

2010-12-14 @ 17:35:18
URL: http://maritkatrine.blogg.se/
Postat av: Mikaela Myrhee

<3 Du har så jävla rätt<3:)

2010-12-15 @ 18:02:52
Postat av: amanda H

santsant!! :)

2010-12-25 @ 23:12:51

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0